سوالات متداول از ما


1- اگر شما واقعا انقدر در آمد بالایی دارید پس به در آمد حاصل از  فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ:بنده غیر از روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام ، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب در آمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب در آمد از اینترنت استفاده میکنم . هر کس که محل کسب در آمدش اینترنت است ، به هر طریقی که بتواند از آن در آمد کسب میکند.اگر من در آمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگزارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم گه بخواهم آن را رایگان در اختیار بقبه بگزارم. 


2- این کار هایی که ازشون صحبت میکنیدفعالیت در سایت های تبلیغاتکلیکی،سایت های هرمی ،نتورک مارکتینگ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست ؟
اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه ؟ نمیشه بگید چه کاریه؟


پاسخ:خیر هیچکدام از این ها نیست . این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گزاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر  سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند.در حالکیه روش هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشد بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی در آمدتان را شروع کنید.
خدمتتان عرض کنم که در پکیج آموزشی که ما منتشر کردیم آموزش های کامل و قدم به قدم در رابطه با کسب در آمد از بورس حلال ایران، کسب در آمد از طریق راه اندازی سایت یا فروشگاه و فروش محصولات خودتان ، کسب در آمد از تلگرام ، سایت های کسب در آمد در منزل ، کسب در آمد از پاپ آپ ،کسب در آمد از آپلود ویدیو ،کسب در آمد از بیت کوین،کسب در آمد دلاری از سایت های خارجی وتبدیل راحت در آمدتان به ریال و دریافت آن در حساب بانکیتان در ایران بدون هیچ مشکل و محدودیتی ، و همچنین بیش از 100 روش خوب دیگر برای کسب درآمد از اینترنت نیز قرار دارند (در کل اینجوری بگویم که به معنای واقعی کلمه هر سوراخی از اینترنت که قابلیت کسب در آمد دارد بنده آموزش کسب در آمدش را در این پکیج قرار داده ام! یعنی بدون شک این پکیج کامل ترین کسب درآمد در سراسر اینترنت است و همه ی روش های معرفی شده در آن عملی هستند و و در عمل کاملا قابلیت کسب در آمد دارند) .ولی متاسفانه نمیتوانیم بگویم روش اصلی آموزش داده شده در این پکیج آموزشی ، آموزش چه فعالیتی است. چون این آموزش بصورت کاملا اختصاصی تهیه شده است و در مورد هیچکدام از این فعالیتهایی که ذکر کردیم نیست و بنده برای جلوگیری از سو استفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمیدهم و ماهیت این روش فوق العاده در آمد زا و آسان  را لو نمیدهم.
 
3- پس از پرداخت چه می شود؟
پس از پرداخت موفق،بر روی تکمیل فرایند کلیک می کنید و به صفحه لینک فایل می روید و می توانید از آنجا فایل را دانلود کنید.

4- چطور به شما اعتماد کنیم ؟

ببینید دوستان ما هیچ وقت به خاطر 20 تومن 30 تومن روزی شما هارو نمی خوریم و ما اهل دزدی و کلاهبرداری نیستیم. خیالتان تخت تخت در صورت بر خورد به مشکل از قسمت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 60

کسب در آمد از اینترنت روزانه 2 میلیون

به زبان خیلی ساده،مشاغل اینترنتی، کارهایی هستند که به زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و در بستر اینترنت و اغلب به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. در این دسته از مشاغل، بدون اینکه مجبور باشید از خانه خارج شوید، یا موظف باشید در تایم و محل معینی کار کنید، می‌توانید از طریق اینترنت ... ...

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی پیش فروش به صورت pdf ... ...

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick Hillier

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick Hillier

دانلود حل المسائل تحقیق در عملیات فردریک هیلیر Frederick S. Hillier   تعداد صفحات: 1099 زبان: لاتین ویرایش : نهم فرمت: PDF عنوان لاتین: Introduction to Operations Research نویسنده: فردریک هیلیر - Frederick S. Hillier     ... ...

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه   یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf

فروش قولنامه یااجاره نامه رسمی املاک به صورتword,pdf ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51

دانلود فایل فلش فارسی  NOKIA 1800  RM-653 ورژن  06.51

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA 1800 RM-653 ورژن 06.51 ... ...

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf

فروش قولنامه رسمی مشا رکت ساخت به صورت pdf ... ...

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

کتاب صوتی سکس تا فرا آگاهی

هرچه "من" فردی قوی تر باشد، ظرفیتش برای یکی شدن با دیگری کمتر است. آن"من" دیواری در این بین است، خودش را اظهار می کند. اظهار او چنین است: تو، تو هستی و من، من هستم. فاصله ای بین تو و من هست. آن وقت مهم نیستکه من چقدر تو را دوست داشته باشم، شاید تو را در آغوش هم بگیرم، با ... ...

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA X7-00 RM-707 ورژن 111.030

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA X7-00  RM-707 ورژن 111.030

دانلود فایل فلش فارسی NOKIA X7-00 RM-707 ورژن 111.030 ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 - دکتر مهرانی و دکتر کرمی + 8 دوره نمونه سوال با پاسخنامه این مجموعه شامل دوبخش می باشد: 1 . اسلایدهای خلاصه کتاب تئوری حسابداری 1 به صورت تفکیک شده فصول 1 تا 7 2. آرشیو 8 دوره نمونه سوال تئوری حسابداری 1 به همراه ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "تاب سایت " می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما